تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

مرکز تعمیرات سامسونگ، آماده خدمات به مشتریان گرامی برند SAMSUNG می‌باشد برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ کافیست فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید و یا با شماره چهارتا سه، چهارتا پنج 02133335555 تماس بگیرید. مرکز تعمیرات سامسونگ در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیرات شما یک تکنسین با تجربه را به محل شما اعزام می‌کند.

اعزام فوری

از 1 ساعت تا حداکثر 1 روز

قطعات اصل

استفاده از قطعات اصلی

ضمانت تعمیر

با گارانتی از مرکز

کارشناسان ماهر

کارشناسان آموزش دیده

نظارت قیمت

نظارت دقیق روی متخصصین

تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی سامسونگ

چرا باید به تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی سامسونگ اعتماد کنیم؟ به عنوان مشتری سامسونگ باید بدانید که کالایی که در اختیار شماست دارای قطعات حساس و مهمی است که باید توسط کارشناس آموزش دیده و با تجربه مورد تعمیر قرار بگیرد. مرکز تعمیرات سامسونگ اولویت را با تعمیر کالا و در صورت نیاز تعویض قطعه قرار داده که باید بدانید تمامی اقلام استفاده شده در تعمیرات دستگاه شما اصل و مربوط به کمپانی سامسونگ می‌باشد به هیچ عنوان متخصصین شرکت حق استفاده از قطعاتی به غیر از قطعات شرکت را ندارند و تمامی متخصصین توسط دفتر نمایندگی مرکزی پیگیری و نظارت می‌شوند. تا در انجام کار تعمیرات کم کاری یا هزینه اضافی دریافت نشود. ما به دو اصل صداقت و شفافیت در انجام کار معتقد هستیم و به هیچ عنوان هزینه‌ای اضافی یا مازاد بر تعمیرات از مشتریان گرامی دریافت نخواهیم کرد.

فاصله یک تماس: 02133335555

در کمترین زمان ممکن (از یک ساعت تا حداکثر یک روزکاری) متخصص به محل شما اعزام می‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ
تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران

تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران

اگر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای مرکز تعمیرات سامسونگ می‌توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل ماشین ظرفشوئی سامسونگ در هر نقطه تهران و کرج برطرف شود. فقط کافیست با شماره 02133335555 تماس بگیرید تا متخصصان ما در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی سامسونگ به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان، نسبت به تعمیر آن اقدام گردد.

سرویس ماشین ظرفشویی سامسونگ

همانطور که می‌دانید رسیدگی به وسایل پرکاربرد لوازم خانگی خصوصاً آشپزخانه بسیار امر ضروری و مهمی است، از طرفی رسیدگی به لوازم خانگی باعث افزایش عمر مفید آنها می‌شود و چنانچه ایرادات کوچکی وجود داشته باشد قبل از اینکه به مشکلات جدی تبدیل شوند، برطرف می‌شوند. ماشین ظرفشویی نیز یکی از وسایل پرکاربرد و مهمی است که نیازمند سرویس های دوره‌ای است.

سرویس ماشین ظرفشویی سامسونگ باید به صورت دوره‌ای توسط تکنسین مجاز مرکز تعمیرات سامسونگ انجام شود. این سرویس دوره‌ای موجب بهبود عملکرد دستگاه شما و اطمینان از کارکرد بهینه آن در شرایط عالی کمک خواهد کرد و افزایش طول عمر مفید ماشین ظرفشویی سامسونگ را در بر خواهد داشت.

متخصصین تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی سامسونگ در تعمیرگاه مرکزی، برای انجام سرویس جدیدترین مدل های ماشین های ظرفشویی سامسونگ از آموزش های لازم برخوردار بوده و با بررسی موارد متعدد از جمله چک کردن سلامت پمپ تخلیه، شیر برقی، لوله های ظرفشویی سامسونگ، اسپری آبپاش، پنل کنترلی و لاستیک دور درب، از صحت کارکرد اجزای مختلف ماشین ظرفشویی سامسونگ شما اطمینان کسب نموده و با رفع هرگونه ایرادات جزئی از مشکلات آتی دستگاه جلوگیری به عمل می نمایند.

شایع ترین مشکلات ماشین ظرفشویی

آیا می‌دانید شایع ترین مشکلات ماشین ظرفشویی چیست؟ در ادامه بیشترین مواردی که به مرکز تعمیرات سامسونگ گزارش شده را بررسی می‌کنیم تا از مشکلات ماشین ظرفشویی سامسونگ خود اطلاع بیشتری داشته باشید.

1- ماشين ظرفشويی ظرف‌ها را خشک نمی‌کند.

  • خرابی تهويه : تهويه وظيفه ی خروج هوای داغ و بخار آب حاصل از شستشوی ظرف ها بعدازشستشو را برعهده دارد. زماني که تهويه به درستی کار نکند اين بخارات در داخل ماشين مانده و مانع خشک کردن ظروف می شوند.
  • خرابی بازوهای شستشو : اگر اين بازوها خراب شوند وآسيب ببينند باعث می شود تا آب با حجم بالايی به درزها و چفت های درها پاشيده شوند و باعث نشت آب از شوند. با باز کردن بازوهای شستشو و بررسی آن ها می توان اين مشکل را حل نمود و اين بازو ها را تعويض نمود.
  • خرابی بازوهای شستشو : اگر اين بازوها خراب شوند و آسيب ببينند باعث می شود تا آب با حجم بالايی به درزها و چفت های درب ها پاشيده شوند و باعث نشت آب از شوند. با باز کردن بازوهای شستشو و بررسی آن ها می توان اين مشکل را حل نمود و اين بازوها را تعويض نمود.
  • خرابی موتور فن تهويه : برخی ازماشين های شستشو از فن ها برای خشک کردن ظروف استفاده می کنند. گاها ممکن است اين فن ها سوخته يا گيرکرده يا به کل آسيب ديده باشند که بايد با بررسی دقيق فن ها اقدام به تعميرات ظرفشويی شود.
  • خرابی المنت حرارتی : برخی ماشين های ظرفشويی از المنت های حرارتی برای توليد حرارت در حين چرخه خشک کردن برای خشک شدن بهتر ظرف ها استفاده می شود. زماني که اين المنت به درستی کار نکند حرارت توليدی برای خشک کردن ظرف ها کافی نخواهد بود و ظروف به درستی خشک نمی شوند. برای تعمير ظرفشویی با اين مشکل بايد متخصص با بررسی المنت و اطمينان از خرابی آن، آن را تعويض کند.

2- ماشين ظرفشويی ظرف ها را خوب نمی‌شوید.

  • خرابی تسمه پمپ آب : ممکن است تسمه آب ماشين ظرفشويی آسيب ديده باشد. اگرچه تعداد کمی از ماشين های ظرفشويی تسمه آب دارند ولی برای تعميرات ظرفشويی بايد با توجه به مدل ماشين اقدام به تعويض تسمه کرد.
  • خرابی دهانه سوپاپ آب: با خرابی دهانه سوپاپ آب، آب به درستی به ظرف ها نمی رسد و ظروف را به خوبی پاک نمی کند. در صورت خرابی اين سوپاپ ها حتما اقدام به تعويض آن کرده و از پاک کردن اين دهانه خودداری کنيد. تمامی مراحل تعمير ماشين ظرفشويی بايد توسط متخصصين صورت گيرد.
  • خطای مونتاژ بازوی شستشوی پايينی :  درصورتی که اين بازو خطا داشته باشد باعث می شود تا ظرف هايی که در قسمت پايين ماشين ظرفشويی گذاشته شده اند به درستی پاک نشوند. پس از مطلع کردن نمايندگی بايد اقدام به تعمير ماشين ظرفشويی شود.

3- ماشين ظرفشويی آبکشی نمی‌کند.

  • خرابی پمپ آبکشی : پمپ آبکشی وظيفه تخليه آب را به وسيله پروانه آبکشی دارد. برای بررسی خرابی اين پمپ بايد از يک مولتی متر استفاده نمود و اگر پمپ برق ميگيرد و کار نمی کند بايد پمپ تعويض گردد. پمپ آبکشی قابل تعمير نيست و بايد تعويض گردد. عمل تعمير ظرفشويی بايد حتما توسط تعميرکاران ماهر صورت گيرد تا از آسيب های جدی که می تواند به دستگاه وارد شود جلوگيری شود.
  •  خرابی پروانه آبکشی : پروانه وظيفه ی هل دادن آب به سمت مجرای خروجی را دارد و درصورت خرابی وشکستگی دراين بخش بايد پروانه به کل تعويض شود.
  •  وجود مشکل در سيم پيچ آبکشی : اين سيم پيچ وظيفه باز کردن مجرای خروجی آب را دارد و اگر به درستی کار نکند آب از ماشين ظرفشويی خارج نشده و در داخل ماشين می ماند. برای تعميرماشين ظرفشويی در اين مشکل بايد با کمک متخصصين، اين سيم پيچ تعويض گردد و مراحل تعميرات ظرفشويی از سر گرفته شود.

4- دکمه‌های ماشين ظرفشويی کار نمی‌کند.

  • خرابی صفحه ی لمسی و پنل کنترل : ابتدا از کارکردن صفحه نمايش مطمئن شويد اگر صفحه نمايش درست کارکرد و برخي دکمه ها به درستی پاسخ ندادند می تواند ايراد از پد لمسی و پنل کنترل باشد که برای تعمير ظرفشويی بايد اين بخش ها تعويض شوند.
  • خرابی صفحه لمسی : پس از اين که از کارکرد صفحه نمايش مطمئن شديد، اگر بعد از فشردن دکمه ها برخی به درستي کار کردند و برخی نه. مشکل از پد لمسی شما می باشد و بايد اين قطعه تعويض شود.
  • خرابی برد کنترل مرکزی : اين برد وظيفه تنظيم تمامی عملکردهای ماشين ظرفشويی را برعهده دارد اگر اين برد خراب شود ممکن است پد لمسی آن از کار افتاده و دکمه ها کار نکنند. در اين صورت با بررسی اين برد واطمينان از خرابی آن بايد اقدام به تعويض اين قطعه و تعميرات ظرفشويی کرد.

5- چراغ های ماشين ظرفشويی چشمک می‌زنند.

  • خرابی المنت حرارتی : اين المنت وظيفه ی گرم کردن آب تا حد نياز را برعهده دارد. اگر با خرابی اين المنت، آب در زمان تعيين شده به دمای معينی نرسد، چراغ های ماشين چشمک می زند. که بايد با بررسی اين المنت و اطمينان از خرابی آن، آن را تعويض کرد.
  • چک کردن کد خطاها : اگر چراغ های ماشين ظرفشويی در حال چشمک زدن بودند و خطاهايی بر روی صفحه نمايش نشان داده مي شود با بررسی اين کد خطا به تعمير ظرفشويی پرداخته شود.

6- ماشين ظرفشويی نشتی آب دارد.

  • خرابی دهانه سوپاپ :  اگر دهانه سوپاپ های ورودی آب که وظيفه ورود آب به داخل ماشين ظرفشويی را دارند دچارخرابی شود و اين دهانه مداوم باز بماند، باعث می شود تا ماشين پر از آب شده و باعث نشتی و سر ريزی آب می شوند. بايد برای تعمير ماشين ظرفشويی اين دهانه ها تعويض شوند و از تعمير آنها خودداری شود.
  • خراب  بازوهای شستشو : اگر اين بازوها خراب شوند و آسيب ببينند باعث می شود تا آب با حجم بالايی به درزها و چفت های درها پاشيده شوند و باعث نشت آب شوند. با باز کردن بازوهای شستشو و بررسی آن ها می توان اين مشکل را حل کرد و اين بازوها را تعويض نمود.

7- ماشين ظرفشويی صدای زيادی ايجاد می‌کند.

  • خرابی پمپ آبکشی : ابتدا برای حل اين مشکل و تعمير ماشين ظرفشويی بايد اين پمپ مورد بررسی قرارگيرد و کثيفی های روی آن تماما پاک گردند. اگر پس از اين کار باز هم صدا دادن ادامه يافت بايد پمپ تعويض گردد و متخصص ارسالی از نمايندگی برای تعمير ظرفشويی با تعويض پمپ آبکشی آن اقدام نمايد.
  •  خرابی پمپ گردش آب : موتور پمپ گردش از ياتاقان هايی بوجود آمده است که امکان دارد اين ياتاقان ها آسيب ببينند و صداهايی توليد کنند. اگر ياتاقان های موتور پمپ گردش آسيب ديده يا شکسته باشد بايد قسمت پمپ گردش به کل تعويض شود.
  • خرابی پروانه آبکشی : در برخی موارد ممکن است پروانه آبکشی شکسته يا آسيب ديده باشد که باعث ايجاد صداهای ناهنجارمی شود در اين صورت برای تعمير بايد پروانه تعويض شود.

نکات مهم ماشین ظرفشویی سامسونگ

اگر دستگاه شما حتی یکی از مشکلات زیر را تجربه کرد، بهتر است فوراً با مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای دستگاه شما انجام شود.

  • کاهش تایم شستشوی ظروف
  • کثیف شستن ظرف ها
  • عدم کارکرد دستگاه و روشن شدن آن
  • آبریزی ماشین ظرفشویی و نشت آب
  • تخلیه نشدن آب ظرفشویی و جمع شدن آن
  • مشکل در اجرای برنامه‌ها و کار نکردن دکمه های دستگاه
  • مشکل در آبگیری دستگاه ماشین ظرفشویی
  • ایجاد صداهای ناهنجار و غیر طبیعی از دستگاه

شماره مرکز تعمیرات سامسونگ، چهارتا سه، چهارتا پنج است. کافیست با این شماره 02133335555 تماس بگیرید.

فرم ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

شماره نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ چیست؟

با شماره چهارتا سه، چهارتا پنج تماس بگیرید. 02133335555

چقدر طول میکشه متخصص سامسونگ برسه؟

بین یک الی 24 ساعت کاری

قبل از مراجعه تکنسین باید کاری کنیم؟

خیر فقط مشکل را با پشتیبانان ما در میان بگذارید چنانچه اقدام خاصی لازم باشد به شما گفته می‌شود.

تعمیرات انجام شده شامل گارانتی است؟

بله کلیه تعمیرات انجام شده شامل 90 روز ضمانت و گارانتی تعمیرات شرکتی است.

فهرست