تعمیرگاه سامسونگ در محله تهران نو

لوازم خانگی سامسونگ شما دچار مشکل یا ایراد شده؟ نگران نباشید نمایندگی تعمیرات سامسونگ در محدوده تهران نو نزدیک شماست، چنانچه مشکلی در لوازم خانگی سامسونگ شما رخ داد کافیست با نمایندگی محله تهران نو تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنیم. همانطور که می‌دانید خرابی لوازم خانگی یکی از استرس زا ترین اتفاقاتی است که ممکن هر لحظه برای ما رخ بده و وجود یک تعمیرگاه مجاز که تخصصی در زمینه SAMSUNG فعالیت داشته باشد یکی از واجبات است چرا که دستگاه شما دارای قطعات حساسی است که اگر توسط افراد کم تجربه یا تعمیرکاران غیرمجاز انجام شود ممکن است خسارات بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

 

نمایندگی سامسونگ در تهران نو

نام نمایندگی: نمایندگی مجاز سامسونگ در محله تهران نو

شماره تماس: 02133335555 (چهارتا سه، چهارتا پنج)

ساعات کاری: 09:00 صبح الی 17:00

خدماتی که در این نمایندگی انجام می‌شود شامل:

  • تعمیر ساید و یخچال سامسونگ
  • تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
  • تعمیر جاروبرقی سامسونگ
  • تعمیر سولاردام یا مایکرویو سامسونگ
  • راه اندازی، نصب و تعمیر کولر گازی و اسپیلیت
  • تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ
  • تعمیر LCD سامسونگ
  • تعمیر LED سامسونگ
  • تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • و…

مرکز تعمیرات سامسونگ

تعمیرگاه مجاز یخچال، ساید و لباسشویی سامسونگ در تهران نو

چرا تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران نو بهترین گزینه برای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ شماست؟ اول اینکه به مجموعه معتبر و قانونی اعتماد کردید که تمامی خدمات صورت گرفته در این واحد شامل ضمانت و گارانتی پس از انجام کار می‎باشد و به مدت 90 روز هم ضمانت تعمیر وجود دارد که اگر مشکل شما برگشت نمایندگی تعمیرات موظف است که مشکل را رایگان برای شما برطرف کند. علاوه بر این موارد تمامی قطعات استفاده شده در امر تعمیرات کاملاً اورجینال و اصلی خواهد بود و نگرانی خیلی از مشتریان در امر تعمیرات همیشه این بوده که تعمیرکار قطعات درجه چندم را برای سود بیشتر به کار نگیرد چون علاوه بر اینکه مشکل برمیگردد ممکن به سایر قطعات دستگاه هم فشار وارد شود. در مرکز تعمیرات سامسونگ قطعات توسط شرکت در اختیار تکنسین ها قرار می‌گیرد و کاملاً توسط شرکت نظارت می‌شود.

علاوه بر این موارد تمامی کارکنان و تکنسین های مرکز تعمیرات سامسونگ دوره های لازم را سپری کردند و تجربه کافی در امر تعمیرات را دارا می‌باشند. اما تعمیرکاران شخصی با تجربه شخصی خود کار تعمیرات را انجام می‌دهند که این کار ممکن در دستگاه های تخصصی مشکل ایجاد کند پس حتماً به یک مرکز مطمئن برای تعمیرات مراجعه کنید. هزینه مرکز تعمیرات توسط اتحادیه و کمترین مقدار ممکن است و نگران تفاوت هزینه به هیچ عنوان نباشید. البته که کیفیت کار بسیار حائذ اهمیت است.

 

نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ در تهران نو

در نهایت مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در محله تهران نو آماده رفع مشکلات شما عزیزان در غرب تهران می‌باشد. تنها کافیست که با شماره ما تماس بگیرید و یا فرم ثبت درخواست آنلاین را در وب سایت تکمیل کنید، تا همکاران ما برای هماهنگی های لازم با شما تماس بگیرند. همچنین اگر سوالی قبل از تعمیر داشتید یا نگرانی های که ممکن است شما را آشفته کرده باشد حتماً با ما تماس بگیرید تا همکاران ما صادقانه شما را راهنمایی کنند. همیشه با حوصله تمام منتظر تماس های شما هستیم و دلیل اصلی تمایز ما با سایر تعمیرگاه های مجاز همین مسئله است.

شماره تماس: 02133335555

 

فرم ثبت درخواست تعمیرات آنلاین

در ادامه فرم ثبت درخواست آنلاین تعمیرات برای شما تدارک دیده شده که چنانچه در حال حاضر قادر به تماس گرفتن با مجموعه نیستید و یا ساعات کاری به پایان رسیده، کافیست فرم زیر را تکمیل کنید تا در اولین فرصت ممکن با شما تماس بگیرید. جای نگرانی نیست! ما اینجا در کنار شما هستیم تا مشکلتان حل شود.

درخواست تعمیرات

برای ثبت درخواست فرم زیر را تکمیل نمائید.

 

سوالات متداول نمایندگی سامسونگ تهران نو

شماره نمایندگی سامسونگ در تهران نو چند است؟

شماره 02133335555 (چهارتا سه چهارتا پنج) تماس بگیرید

ساعات کاری نمایندگی تهران نو

از 9 صبح الی 17 عصر

چه تعمیراتی در نمایندگی سامسونگ انجام میشه؟

تعمیر کلیه لوازم خانگی سامسونگ از جمله: یخچال، ساید، لباسشویی، ظرفشویی، کولرگازی، سولاردام و...

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست